här är jag

Namn: Elin

Ålder
: 20, det räcker.

Civilstatus: boyfriend

Längd: 165, kanske

Vikt: censur

Ögonfärg: blue

Hårfärg: blond, inte egentligen men. sen är ju inte allt hår mitt heller

Vad har du gjort i dag
: ätit

Har du testat droger: ne

Vad är du bra på: äta

Hur ser din morgonrutin ut: internet och mackor

Berätta en hemlighet: jag är en snooker av hög klass

Vem ringde du senast: cissi?

Någonting riktigt fult: kvinnor med mustasch

Vad är du dålig på: bli arg. säga vad jag tycker.

Är pengar viktigt för dig: nepp

Någonting fint: fredrik när han precis vaknat

Är du åtråvärd: uuuh, ryser. verkligen inte

Om 10 år: är jag död

Favoritdrink: vodka ramlösa

Brukar du klia dig i röven: ytterst sällan

Nästa livsmål: spela på lotto. vinna på lotto. fixa fejjan. bli känd.

Hur många har du haft sex med: fler än du kan tro. eh va?

Är du konflikträdd: VÄLDIGT.

Din mode-stil: svart. begravning. eller?

Vad vill du arbeta med
: blommor!

Beroende av: Tops, dvs öronpetare.

Vad ska du göra nu: titta på filip & fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0