vi kanske bara är lättroade?

Varje gång den här reklamfilmen dyker upp i rutan så utspelar sig alltid samma scen i vår soffa. Jag och min kille sitter tysta i ett par sekunder och tittar instinktivt in i tv-rutan. Det är knäpptyst i tv-rummet. Sedan så börjar Bobby att prata, det dröjer ytterligare några sekunder. Jag och min kille vänder oss samtidigt mot varandra och börjar gapskratta. Ett kort skratt. Ett skratt som varar i några sekunder. Sedan har Bobby pratat klart och reklamen är slut.

Exakt samma sak har hänt flera gånger och jag förstår inte varför vi gör det. Vi har inte pratat om det heller, det bara händer. När vi ser Bobby prata så händer alltid samma sak. Varför? Vad är det med den här mannens läppar, röst och osynkroniserade tal som underhåller oss så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0