tusen tankar.

Jag skulle vilja blogga oftare. Jag skulle vilja fylla bloggen med ord och låta fingrarna dansa över tangenterna varje dag. Men jag vågar inte, för jag vet inte riktigt var jag ska dra gränsen, vad jag ska låta andra ta del av och vad jag ska behålla för mig själv. Är så rädd för att stå för vad jag tycker, känner och tänker. Är rädd för att göra någon ledsen eller fundersam, är rädd för att lämna ut mig själv, fast jag egentligen ibland bara vill skriva ner precis allt. Men de går ju inte, jag är ju så ruskigt rädd för människor, och speciellt dom som pratar, och ännu värre om dom skulle prata om mig, eller läsa om mig. Det vore ju hemskt. Kanske är bäst att låta bli ändå.

Lite kluven är vad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0