dagens/fredag




Dagens humör
: En aningens seg efter jobbveckan, eventuellt lite bitter också, över att det snart är måndag igen.
Dagens frisyr: Haha. Kan nog inte kallas frisyr.
Dagens planer: Duscha om jag orkar. *skäms* Sedan umgås med Sändrew och tillsist landa i boyfriends säng. Tror jag.
Dagens irritationsmoment: Oj, mycket. Alldeles för mycket. Sega bilförare.
Dagens fundering: Varför längtar jag aldrig till helgerna längre?
Dagens borde: Säga ifrån!
Dagens materiella vill ha: Pengar. Choklad. En solsemester.
Dagens nedräkning: Inget. Kanske det som gör mig bitter.
Dagens blogg: Den här hittade jag bara sådär, lite trevlig.. 
Dagens roligaste: Har inte hunnit med så många skratt idag. Kanske Fredrik imorses när han sa hejdå!
Dagens låt: Studio 99 – Bailando. Fråga mig inte varför, men den gamla dängan går på repeat här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0